Поиск

Полнотекстовый поиск:
Где искать:
везде
только в названии
только в тексте
Выводить:
описание
слова в тексте
только заголовок

Рекомендуем ознакомиться

'Реферат'
Предельные величины и методы их использования в экономическом анализе. Способы максимизации прибыли предприятием. Рынки факторов производства в Росси...полностью>>
'Реферат'
Рождение энергетики произошло несколько миллионов лет тому назад, когда люди научились использовать огонь. Огонь давал им тепло и свет, был источнико...полностью>>
'Закон'
вдов ) Выпуск газет по классам по тематике о Великой Отечественной войне; 7) Конкурс на лучшее сочинение «Письмо солдата с фронта»; 8) Тематические к...полностью>>
'Документ'
Концерт в филармонии был обращен к тем, кто хранит верность П. И. Чайковскому во все времена. Мир этого композитора предполагает удивительно глубокое...полностью>>

Description: this activity can be used to discuss brands or international marketing. You can distribute types of Colas between students to present or give for group discussion

Главная > Документ
Сохрани ссылку в одной из сетей:

Description: this activity can be used to discuss brands or international marketing. You can distribute types of Colas between students to present or give for group discussion.

  1. Which of these Colas can be sold in Ukraine?

  2. Which would you buy?

  3. Is it important to have a wide product range?

  4. Study the example with Diet Coke Sweetened with Splenda®. How does it characterise the Coca Cola company? (they responded to consumers demands who wanted to have this taste)

Brand Name: Coca-Cola C2

Drink Type: Soft Drink

Coca-Cola C2: Coca-Cola C2 was created specifically for people looking for a lower-calorie cola with a great Coca-Cola taste. The result is an exceptional and uniquely clean and crisp refreshment experience with ½ the Sugar, ½ the Carbs, ½ the Cals, and all the great taste.

Available in the following flavor: Cola.

Available in the following locations: Canada, Cayman Islands, Japan, Puerto Rico, U.S. Virgin Islands and United States.


Brand Name: Coca-Cola light with Lemon

Drink Type: Soft Drink

Coca-Cola light with Lemon: Coca-Cola light with Lemon "bottles" a concept that Coca-Cola light drinkers themselves came up with -- adding the crisp, refreshing taste of lemon to Coca-Cola light.
Coca-Cola light with Lemon makes the delicious combination easy for consumers to enjoy.

Available in the following flavor: Lemon Cola.

Available in the following locations: American Samoa, Austria, Belgium, Brazil, Chile, China, Denmark, Finland, France, Germany, Hong Kong, Iceland, Luxembourg, Macau (Macao), Malaysia, Mongolia, Netherlands, Norway, Philippines, Republic of Korea, Reunion, Singapore, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Tunisia and West Bank-Gaza.


Brand Name: Coca-Cola with Lime

Drink Type: Soft Drink

Coca-Cola with Lime: Coca-Cola with Lime adds a refreshing splash of lime flavor to our flagship brand. The launch of Coca-Cola with Lime followed the successful rollout a year earlier of Diet Coke with Lime, which has become the #1 flavored diet cola in the United States.

Available in the following flavor: Lime Cola.

Available in the following location: United States.


Brand Name: Coca-Cola Zero

Drink Type: Soft Drink

Coca-Cola Zero: Coca-Cola Zero offers Coca-Cola taste with zero calories. Created with young adults in mind, this soft drink is sweetened with a blend of aspartame and acesulfame potassium (Ace K).

Available in the following flavor: Cola.

Available in the following locations: Puerto Rico and United States.


Brand Name: Diet Coke Sweetened with Splenda®

Drink Type: Soft Drink

Diet Coke Sweetened with Splenda®: Diet Coke Sweetened with Splenda is the seventh addition to the Diet Coke family, which includes the flagship Diet Coke, America’s #1 diet soft drink, plus caffeine-free Diet Coke, Diet Coke with Lime, Diet Coke with Lemon, diet cherry Coke, and diet Black Cherry Vanilla Coke. It was created in response to consumers who told us they liked the taste of Splenda and wanted a Splenda-sweetened version of Diet Coke. Diet Coke Sweetened with Splenda features a blend of Splenda and the sweetener acesulfame potassium (Ace K) for optimal taste.

Available in the following flavor: Cola.

Available in the following location: United States.


Brand Name: caffeine-free Coca-Cola

Drink Type: Soft Drink

Available in the following flavor: Cola.

Available in the following locations: Belgium, Canada, France, Greece, Italy, Jordan, Kuwait, Lebanon, Luxembourg, Malta, Mariana Islands, Oman, Portugal, Qatar, Reunion, Spain, Turks & Caicos Islands, United Arab Emirates and United States.


Brand Name: cherry Coke

Drink Type: Soft Drink

cherry Coke: For outgoing teens who love to have fun with lots of friends, cherry Coke combines the bold, exhilarating taste of cherry with Coca-Cola to add life to the party.

Available in the following flavor: Cherry Cola.

Available in the following locations: Australia, Belarus, Belgium, British Virgin Islands, Canada, Cayman Islands, Czech Republic, Estonia, France, Germany, Great Britain, Hungary, Latvia, Lithuania, Mariana Islands, Nauru, Netherlands, Philippines, Poland, Republic of Korea, Russia, Saint Kitts and Nevis, Saint Maarteen, Turks & Caicos Islands, U.S. Virgin Islands, Ukraine and United States.



Скачать документ

Похожие документы:

  1. Пособие Л. Д. Червяковой «Язык делового общения» стр. 4-10 Чтение и перевод рекламных текстов

    Конспект
    Thomas Cook left the Eighties as the World’s number one quality travel retailer. We are entering the Nineties, not only with the same impressive market leadership, but also with a commitment to growth, quality service and innovative
  2. Сборник статей ежегодной международной студенческой научно-практической конференции isbn 978-5-7890-0605-4 Ростов-на-Дону

    Сборник статей
    Инновационное развитие и развитие инноваций. Материалы ежегодной международной студенческой научно-практической конференции – Ростов-на-Дону: издательский центр ДГТУ, 2011 г.
  3. Программа 68-ой научно-практической конференции студентов, магистрантов и аспирантов белорусского

    Программа
    Сборник тезисов 68-й научно-практической конференции студентов, магистрантов и аспирантов факультета международных отношений БГУ. Минск, 27 апреля 2011 г.
  4. Бизнес-курс английского языка методические указания для студентов заочной формы обучения по специальности

    Методические указания
    Представлено методическое пособие для изучения дисциплины «Английский язык», даны упражнения для практической работы, примеры выполнения задач, рекомендуемая литература
  5. Матеріали ХVII міжнародної науково-практичної конференції удвох частинах Ч. II харків 2009 ббк 73 І 57

    Документ
    Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: Матеріали ХVII міжнародної науково-практичної конференції, Ч.II (20-22 травня 2009 р.

Другие похожие документы..